torsdag 19 mars 2009

är jag mer förvirrad än jag först trodde?

fick nyss en fråga av min chef som undrade om jag hade bytt telefonnummer.

- nääe, svarade jag.
- nähä, sa han. vad konstigt! för jag kommer till någon kristin när jag ringer din mobil.
-what? nej, det har jag inte. inte vad jag vet i alla fall. men det är klart, jag bytte ju namn igår. kan ha med den saken att göra..?

var ju självklart tvungen att kolla upp detta, och ringer till mig själv på mobilen. mycket riktigt, efter några signaler kopplas telefonsvararen in (som jag överhuvud taget aldrig aktiverade) och jag hör:

"hej, du har kommit till kristin. jag kan inte svara just nu så lämna gärna ett meddelande så jag kan ringa upp dig."

what..?! alltid kul att ha blivit schizofren över en natt. haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, du ar sa underbar!
saknar dig sa!!