onsdag 4 mars 2009

3 saker

update

1. jag brukar inte vara så mycket för invitations och liknande, ignore är en omtyckt knapp men idag funderar jag på att ändra mig för en liten stund. fick en inbjudan av karro till att prova lacrosse - första tanken var NO WAY, men nu vet jag inte. kanske är det dags att prova på den där american pie-sporten? som avdankad fotbollsspelare är det kanske på tiden att man provar något nytt? vad säger du K, vågar du?

2. ovan nämnda persons inlägg (http://karramia.blogg.se) fick mig också att tänka på en sak som jag såg idag.
stod och väntade på bussen när jag ser en kvinna komma gående (eller, tjej - var går gränsen?). anyway, såg att hon höll i någonting och vid närmare titt var det en klädnypa/klyka (vad säger man egentligen?) med en tänd cigarett i. EN KLÄDNYPA?! vart tog all glamour á la marilyn monroe vägen? eller ännu bättre: cruella de ville.

3. sist men inte minst - nu har jag letat igenom FAQ, google osv utan resultat. på blogg.se, där jag tidigare försökte hålla till kan man ju se ett diagram över antal besökare under dagen. nog för att jag inte är nedbombad med varken kommentarer eller besökare, men det hade varit lite kul att se om det är någon som läser mitt blaj i alla fall.
så snälla, berätta för mig hur man ser detta på blogspot.com?

1 kommentar:

Anonym sa...

haha klädnypan var något nytt... haha. gbg är chockande ibland ;)

MEN LACROSS - JA!

Förstår du hur kul det hade varit?!