onsdag 19 november 2008

STHLM

Är nu i ett grått och vått Stockholm, men har haft en riktigt bra dag trots allt. Jag är numera endast X2000-åkare, allt annat känns som slöseri med allt möjligt och tre timmar efter att tåget lämnar götet är man i huvudstaden.
Åkte än en gång ut till Vårby gård, och drack en av dagens alla möjliga koppar te innan Alex och jag tog oss till stan. Fixade tågbiljett, trotsade regnet, åt med ögonen i saluhallen och fikade på Fiketsomjagänengångharglömtnamnet på (Sofi Fahrman var där förresten. Kändisspotting i Stockholm? Haha)
Resten av eftermiddagen och kvällen har bjudit på pasta, ännu mer te, choklad, lite mer te, shopping, kurragömma (lång förklaring), marängswiss, och lite mer te. Sen spelade vi VHS-pingis på matsalsbordet, the one and only sport. Känns skönt att veta att jag har 20 minuters massage att ta ut som vinst. Yeah.

Imorgon är det i alla fall dags för P3 Live Session på kvällen. Inte nog med att jag vann biljetterna dit, nu verkar det som om jag ska göra radiopremiär också. Alltid något..!
Men innan dess ska det bli (om allt blir som planerat) solarie, squash, god lunch, middag och först och främst sömn.

God Natt!

Inga kommentarer: