måndag 17 november 2008

Dit näsan pekar.

Och imorgon står den i riktning mot Stockholm! Impulsivt och bra blev det, åker dig för några dagars underhållning.
Främsta anledningen är faktiskt att jag under en av mina sena zapparuntwebsidor-kvällar hamnade på P3 Live och fyllde i nåt formulär. Vips så fick jag ett mail där det stod att jag är välkommen till inspelningen av P3 Live Session på onsdag den 19 november. Tror att det är med Agnes Carlsson & Erik Hassle - kanske inte som förra gången med Sahara Hotnights men ändå. Radiohuset är ju ändå radiohuset.
Ledig vecka, tänkte jag. Så imorgon åker jag X2000 (för vi lyxar till det ordentligt..!) och sen får vi se vad dagarna bjuder på. Som jag har förstått det så åker jag uppåt mot snön, om än mycket lite. Kanske inte så lång resa som jag pratat om, men man får ju börja nånstans.

Inga kommentarer: