söndag 23 november 2008

söndagsfunderingar

Trotsade i går kväll min förkylning och gick några timmar i göteborg med australiensarna, och hamnade inne på Liseberg med strosande och provsmakning av i princip allt och lite till med vad som hör den svenska julen till (man behöver ju inte säga högt att renkött kankse inte är nåt som alla svenskar äter lite då och då?).
Måste säga att jag faktiskt tycker att Liseberg har lyckats med julen i år, det var riktigt mysigt och så där lagom crowded.

Men efter några lördagstimmar utomhus tillbringar jag idag söndagen (trots att jag bokstavligt talat hade 5 lager tröjor på mig, plus vinterjackan - min eviga ovän) nerbäddad i sängen.
Dagens kurering innebär (självklart) te i mänger, böcker, nezeril och en Tiger Lou på repeat. Har sedan konserten/inspelningen i fredags fastnat i de nya låtarna - jag vet vilken skiva som kommer snurra i vinter.

Lyssna och fastna:

Inga kommentarer: