fredag 14 november 2008

no sleep

Jag kan idag förklaras med ett enda ord: Sömnbrist med ett stort BRIST.
Nog för att jag har skaffat mig en tidig dygnsrytm efter veckans jobb, men att vakna runt halv fem två morgnar i rad börjar kännas frustrerande. Från fem och framåt var min i-pod min vän, men att sätta den på "Blanda spår" har ju både för- och nackdelar. En skrikig Sahara Hotnights (eller vad det nu var) håller inte mig sovande så länge. Haha.
Men slumrade i någon timme i alla fall, och sen har jag tillbringat förmiddagen/dagen genom Amelie från Montmartre (jag är fortfarande lite ledsen över att Paris är utan mig just nu. Eller att jag är utan Paris, vilken väg det nu är.), gitarrspel (stålsträngat har sina nackdelar, i alla fall just nu. Aowch.) och musiklyssnande.

Känns som om jag till och med har kommit över övertrötthetströskeln, och är just nu bara.. Trött? Får väl se hur mycket energi jag hinner ladda upp innan helgen börjar på riktigt. Yeah.

Inga kommentarer: