måndag 16 februari 2009

vuxenpoäng - dag två

fast.. nej, jag har nog inte lyckats så bra på den fronten idag. har nog, om möjligt, till och med sänkt min kvot? exempelvis har jag (tro det eller ej, karro..!) för första gången på lääänge hittat mitt gamla heroes III-spel och installerat på datorn. haha. i och för sig förlorade jag och stängde vänligt men bestämt (och besviket!) ner så snabbt jag kunde. hm.
har dock klarat mig igenom en hel film (applåd!) - även om det var en så komplicerad sak som harry p. poängavdrag nummer 2 där, japp.

börjar även fundera på hur det står till när lillbrorsan plötsligt är i ett +5-månadersförhållande. men det är ju trevligt för dem. och, som sagt, jag är inte bitter!!

fundering nr II: börjar inte den ljushåriga bloggskrivande tjejen (duvetnogvemjagmenar) få lite storhetsvansinne när det kommer upp ett inlägg med ungefär trehundra länkar till videoklipp om och med personen i fråga..? och bloggdagboken, innehållsrikt? knappast.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha heroes in my heart, när skall vi nörda? /K