tisdag 10 februari 2009

cheap monday = expensive thuesday?

god förmiddag där ute!

gårdagens måndag blev som en söndag av hög kvalitet. yes, det innefattar både brunch, långpromenad (i sol..!) och fönstershopping. vi skulle ha gått till nordiska muséet för att kolla på utställningen med modebilder, men kommer man på tjugo över fyra att de stänger kl 16.00 så blir det svårare av nån anledning. hm.
men, tro det eller ej, så var summan av mitt shoppande endast 160 kronor - wow! hittade ett par snygga svarta skinnskor på emmaus, och slå till på skor är ju det man är bra på. så varför inte? uppdaterar med bilder från dagen senare, internet har egna idéer här.

idag får vi väl dock se hur hårt jag klarar av att hålla i plånboken. sista dagen i sthlm för denna gången, tar nog tåget hem imorgon (måste bara komma ihåg biljettbeställning..). så trots lite feber & förkylning ska jag ta mig ur moas lägenhet för att ta mig neråt stan. först blir det fika, sen lite ärenden på Urban, presstop & Claes Olsson innan jag har fritt fram! ikväll blir det middag på högalidsgatan. trevligt trevligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

kolla in sj's biljettauktioner på tradera, verkligen att rekommendera. jag o isaac har hittat många enkronorsbiljetter där.