torsdag 15 januari 2009

wednesday night

haft det mycket trevligt i det alderbladska huset på hönö. årets (och kanske även 2008as?) första semla. och god var den dessutom och hemmagjord ända in i märgen, bokstavligt talat. tack caroline, min hemmafru!
onsdagsfika - i like it! och semlor är definitivt en humörhöjare i januari också.
kanske att man kan fira att det faktiskt är (well, nu är klockan iofs över tolv men igår då..) exakt en månad tills mitt liv som tonåring är över.
har annars fastnat och grävt ner mig i min nya utmaning, betapet. tänkte knäcka både anders & anna men jag knäcker nog mer mig själv och inser att det kanske inte är min grej det där med att lägga alfapet, är liksom ingen van såndär. lyssnar på ane brun istället och ser min ranking långsamt sjunka mot noll. haha. sjukt störande bara att man helt enkelt måste pröva en omgång till och få lite upprättelse.
men jag har upptäckt att det är nog bara riktiga proffs eller nåt i den stilen som sitter ute så här dags. dagtid är nog mer min nivå.

så godnatt, vänner!

Inga kommentarer: