onsdag 14 januari 2009

om man ändå...

..kunde bestämma sig för vad man ska göra?

tar återigen en vecka i taget, och visst har jag roligt när mina dagar fylls av (alltför) grova skämt om allt mellan himmel & jord och lite därtill, reciterande av disneyfilmer och skvallrande (för visst har man en tendens till att bli en sån där riktig bitterkärring, redan nu. tss) men nånstans måste man väl ändå landa?

men ärligt talat : vem säger att du egentligen har bråttom? av vilken anledning stressar DU fram i ditt liv? (kanske är detta mest terapi för mig själv, men det tål att sägas om. leva som man lär? well, försöka duger..?)



har efter tre dagar med alarmet på 06.13 nu en dag ledig, och har gett mig eftermiddag idag också. avbokade mitt combatpass och står (sitter) nu och väljer mellan att antingen ta mig ut i ljuset (som nu är mörkt) och luften för en promenad eller helt enkelt v i l a. jag väljer nog det senaste.
ska ju trots allt äta semlor hos alderblad lite senare. yeah!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha min lilla ica-galning 08.30 är tiiidigt! Dina hunkar har fått dig ur kurs ;)

Så sant som det är sagt, meningen är nog att man faktiskt INTE ska veta vad man ska göra med sig själv, eller jag låtsas tro att det är så allafall,.. :)

http://camillanowak.blogg.se