torsdag 15 januari 2009

de halvt dolda

det finns hopp i världen, sol sol sol! sjukt vad alla människor blir på bättre humör av lite ljus.
fick dock trotsa min icke-jeansgillande personlighet när jag insåg att cykla till hönö i minusgrader i leggins antagligen skulle bli lite överdrivet kallt.

kom hem, och med guldfiskhjärna som jag har glömde jag självklart att avboka mitt pass så fick ta mig till almedal (andra sidan stan indeed) för att göra MRL. var i och för sig "skönt", men kanske överdrivet långt för en timme. dessutom ingen märta där, where were you..?

har tillbringat en timme framför teven nu i alla fall, och satt kvar hela tiden vilket imponerade mig själv oerhört! fastnat framför Jonas Gardells De Halvt Dolda - läskigt bra/humoristisk/gripande på samma gång. tips!

Inga kommentarer: