måndag 11 maj 2009

beach beach

inne pa tredje veckan nu (och det ar ju nastan en manad..!), dag 21 for att vara mer noggrann.
ny vecka pa jobbet som ni kanske marker, och lyssnar pa mitt forsta pang prego pa lange - webradio ar allt bra. aaaaaah vad jag behover dalig humor..!
har haft en bra vecka men med ratt daligt vader (svensk som jag ar sa ar det min favorit, of course) och det har faktiskt regnat tva ganger.
igar hade vi i alla fall antligen sondag, saaa skont att vara ledig! snoozade tre ganger medan elin & moa akte till buzzha beach for att avsluta sin kitekurs och sen akte jag dit for att fota, hanga och sola. kameran dog, och jag insag inte att batteriet lag i ytterfacket, sa vi tog en promenad (fast det slutade i beach buggy-tur istallet, mwaha) till mangroovy via red sea zone och kitetavlingarna.
alltsa ar sisi's talt pa mangroovy fortfarande och igen sondagsstallet att vara pa. kvallen blev matlagning med mina sambos och plastmuggsdrinkar med tillhorande kortspel. sen blev det dans i sanden resten av natten.

idag har jag och elin fungerat som supportrar pa red sea zone for de sista tavlingarna och nu vet jag EXAKT hur jag ska gora. i slutet av veckan ar det min tur att kite-a. YEAH!
men forst blir det beachvolleyrevansch ikvall, hurghada imorgon for att forlanga visum och lite jobb (har haft EN SALE idag..! rekord..!)

Inga kommentarer: