onsdag 6 januari 2010

andra

börjar mer och mer landa här i infinity complex på coral road.
fått bredare säng, flyttat in ordentligt och idag har vi fyllt skafferiet med MAT.
no wind-days (självklart när jag är här!), men såg igår lite av cape town med long street och omnejd i några timmar.
sen på kvällen en underlig pizzaerfarenhet med alla möjliga konstiga fel, men sånt är livet.
idag har vi (jag, lukas & linda - tobi fixar pengar till hushållet) varit på Pick N' Pay och storhandlat,
innan vi åkte hem och fixade. jag provkörde bubblan med linda i till hennes jobb,
sen provade jag och lukas både gym och pool i solen. helt okej.

imorgon blir det langebaan för kiteing - ska tydligen blåsa MYCKET, men är mer "el gouna-conditions" där borta.
inget vågkämpande då i alla fall - trots att jag SKA övervinna svallen inom KORT.

still like it!

Inga kommentarer: