tisdag 9 juni 2009

upp och ner - ner och opp


jag har insett att det ibland kranglas till lite val mycket, jag ar messed up (big time)
dags att sluta med det och inse att tiden ar har & nu..!

nu blir det lite resa i alla fall, imorgon ska jag ta den alskade bussen till hurghada och pa torsdag ska jag fa aterse sharm el sheikh i nagra timmar. lost in sharm, ska bli intressant. ska agera affarskvinna i egypten, wish me luck.

framsteg: inte ett enda nytt skrapsar fran kitesurfningen idag..! kanske finns det hopp aven for mina ben (aven om det fortfarande falls en del kommentarer om min sargade kropp. haha)
me, myself & I har nu aven blivit 'och linda ocksa!' - den svenska maffian eller fantastic four.

1 kommentar:

pia sa...

Är nyfiken på affärskvinnan i Sharm och vad hon gjorde... När det gäller skrapsår och blåmärken är vi väl släkt, själv är jag fortfarande rekommenderad stödstrumpa och högläga, host host! Men uppswinget på Liseberg och Kanonen åkte jag i alla fall! Kite on, älskade dotter!